You are currently viewing מה חשוב לדעת על חברה לבניית אתרים

מה חשוב לדעת על חברה לבניית אתרים

מבוא

חברה לבניית אתרים היא עסק המציע מגוון שירותים לעיצוב ופיתוח אתרים. שירותים אלו כוללים:

-עיצוב או פיתוח אתרים

– תחזוקה ותמיכה באתר

-פיתוח אתרי מסחר אלקטרוני
למידע מורחב על מה חשוב לדעת על חברה לבניית אתרים מומלץ לבקר ב- kratza.co.il

-שירותי אירוח אתרים.

השירותים המוצעים על ידי חברות אלו משתנים זה מזה, אך רובם מציעים את כל השירותים הללו או חלקם.

כאשר מחפשים חברה לבניית אתרים, חשוב לדעת במה הם מתמחים. רוב החברות מתמקדות בהיבט אחד או שניים של התהליך, כמו אסטרטגיה שיווקית או עיצוב. הדרך הטובה ביותר לגלות במה מתמחה חברה היא על ידי קריאת החומר השיווקי שלה ועיון בהמלצות של לקוחותיה הקודמים.

הקדמה: אילו גורמים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת חברת עיצוב אתרים?

חברת עיצוב אתרים היא עסק המציע שירותים בתחום עיצוב, פיתוח ותחזוקה של אתרים.

חברת בניית אתרים צריכה להיות מסוגלת להציע מגוון שירותים הכוללים עיצוב אתרים רספונסיבי, עיצוב גרפי, אנימציה והפקת וידאו. הם צריכים גם להיות בעלי כישורים טכניים לבנות אתרים עם תקני קידוד עדכניים ושפות תכנות כגון HTML5 ו-CSS3.

העסקת חברת עיצוב אתרים יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה בשוק כיום. אבל אתה יכול לצמצם את החיפוש שלך על ידי התחשבות בגורמים הבאים:

1) גודל החברה: חברה קטנה עשויה להיות גמישה יותר אך ייתכן שאין לה מספיק משאבים לטפל בפרויקטים גדולים יותר. לחברה גדולה יהיו יותר משאבים אבל אולי הם לא יהיו גמישים כל כך כשמדובר במועדים או תקציבים.

2) המומחיות של הצוות: ודא שאתה שוכר צוות עם ניסיון בעיצוב אתרים עבור התעשייה או השוק הנישה שלך.

3) האיכות

סגנונות אדריכלות אתרים

סגנונות ארכיטקטורת אתרים הם חלק מכריע מתהליך בניית האתר. הסגנון שתבחר יהיה תלוי בעסק, בתעשייה ובשוק היעד שלך.

ישנם 3 סוגים עיקריים של ארכיטקטורות אתרים:

– סטטי

– דינמי

– מגיב

הסגנון הקונסטרוקטיבי הוא סגנון האדריכלות הפופולרי ביותר של האתר. הוא משתמש בהרבה תמונות ויש לו הרבה שטח לבן. זה ידוע גם בשם "web 1.0" וכל זה עוסק ביצירת היררכיה ויזואלית.

הסגנון המינימליסטי הוא ההפך מזה, הוא לא משתמש בתמונות או אנימציות רבות, אלא מסתמך על טיפוגרפיה וצבע כדי ליצור את ההיררכיה החזותית.

הסגנון הנייטרלי הוא מה שהיית רואה באתר מסחר אלקטרוני או באתר מידע כמו ויקיפדיה.

בחירה בין מערכת ניהול תוכן או מחולל אתרים סטטי?

בחירת בונה אתרים היא משימה לא פשוטה. ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו. אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לקבל היא האם אתה רוצה מערכת ניהול תוכן או מחולל אתרים סטטי.

מערכת ניהול תוכן:

מערכת ניהול תוכן מעניקה לך שליטה רבה יותר באתר האינטרנט שלך מכיוון שהיא מאפשרת עדכון ועריכת תוכן ללא צורך בכישורי קידוד. זה גם מגיע עם תוספים רבים שניתן להוסיף לאתר שלך כדי לשפר את הפונקציונליות שלו, כגון תוספים של מדיה חברתית, מערכות תגובות ותוספי מסחר אלקטרוני.

מחולל אתרים סטטי:

מחולל אתרים סטטי מפשט את תהליך יצירת דף אינטרנט על ידי הסרת כל צורך בידע קידוד; הוא אינו דורש עדכונים או עריכות לאחר יצירתו. עם זאת, זה מגיע עם כמה מגבלות, כמו היעדר תכונות אינטראקטיביות כמו פוסטים בבלוג או קטעי הערות בדפים