You are currently viewing איך לאתר נזילה בבית

איך לאתר נזילה בבית

נזילה בביתך יכולה להראות קטנה, אך בסופו של דבר לגרום לכמות משמעותית של נזקי מים. דליפה לא מזוהה עלולה להוביל לפגיעה יקרה בביתכם, שעלולה לפגוע במערכות הצנרת והחשמל שלכם ואפילו בבריאות שלכם. נזילות מים בבתים יכולות להיות סיבה לדאגה, ומסיבה טובה; נזילות גורמות נזק יקר לבתים בצורת נזילות, נזילות הגורמות לדליפות מים ובעיות מים.

אם אתה חושד שיש לך נזילה בבית שלך

אתה יכול לחסוך כסף על ידי התקשרות לאינסטלטור כדי לגלות שבירת צנרת. כמובן שהדרך הקלה ביותר לגלות את מקור הנזילה היא למצוא את השרברב עבורך. המידע שנאסף יכול לעזור לך לקצר את הזמן שנדרש למציאת הדליפה שלך ולחסוך את הכסף שאתה חוסך. אם אינך מוצא את המקור האמיתי של דליפת גז או מאמין שהוא חמור ממה שחשבו במקור, עליכם להתקשר לאינסטלטור מקצועי כדי לתקן את קו הדלק.

אם אתה יודע לאתר נזילה בביתך ומאמין שיש נזילה

עליך לפעול מיד. אם אתה מזהה את הנזילה, כבה את זרם המים והתקשר לאינסטלטור בהקדם האפשרי. אז אתה צריך לשכור חברת ביוב שתחקור ולעקוב אחר הנזילות בצנרת שלך. השאירו מעט מים בלילה ובדקו אם מפלס המים יורד בן לילה או עולה.
למידע נוסף על איך לאתר נזילה בבית ואיתור נזילה בבית יש להעיף מבט ב- mghs.co.il

אחת הדרכים הטובות ביותר לזהות אם יש לך נזילה בחלק מהצנרת שלך

היא לבדוק את מד המים שלך. ישנם צעדים שתוכלו לנקוט כדי לאתר את המים הדולפים לפני שתנסו להתקשר לאינסטלטור. באפשרותך לבדוק את מדי המים בביתך על ידי בדיקתם לפחות פעם בשבוע בשבועיים האחרונים.

אם גלאי הדליפה מפסיק לעבוד או שקריאות המונה לא השתנו, תהיה לך נזילה. אם גלאי הדליפה מפסיק לעבוד וקריאת המונה שלך לא משתנה, הדליפה שלך נמשכת לפחות שבועיים.

אם אתה חושב שיש לך נזילה בצינור הביוב

תצטרך שהשרברב שלך יבצע בדיקת מצלמה כדי למצוא את מקור הנזילה. אם אתה מרגיש שיש נזילה בצינור או בקיר, אך אינך יודע היכן זה, פנה לעזרה מקצועית על ידי בקש מה המומחים מכנים זיהוי דליפת קיר. במקרה זה, האינסטלטורים יכולים לזהות את הנזילות ואת הנזילה באמצעות בדיקה חזותית. עם זאת, אם בדיקות ויזואליות לא ימצאו נזילות בצנרת, תזדקק להתקנת אינסטלציה מקצועית כדי לאתר את הנזילות.

ישנם מכשירים מסוימים לאיתור נזילות מים המגלים נזילות בקיר, כגון גלאי דליפת קירות או מכשיר לזיהוי טיפות מים.

עלייה פתאומית בחשבון המים שלך

היא סימן קלאסי לדליפת מים בביתך, אך אין נזילה גלויה. אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לזהות אם קיימת נזילה בכל מקום בבית היא על ידי בדיקת חשבון המים שלך כדי שלא תדע לגבי מכשירים המשתמשים במים מוגזמים.

טיול בחיפוש אחר שלטים הוא צעד ראשון טוב לקביעת אם יש נזילה בביתכם. לאחר שקבעת שיש לך את הנזילה, השלב הבא הוא לקבוע אם יש נזילה בבית.

חפש עקבות ריקבון שיכולים להצביע על דליפה נסתרת בצינור ובדוק מקרוב את צינורות הניקוז

כמו גם כל סימני ריקבון שיכולים להצביע על נזילה נסתרת בצינור. אם אינך יכול להסיר את הצינורות או הצינורות כדי לבדוק נזילות, הקשב לרעישות שריקה המעידות על כך שהם דולפים. אם יש נזילה חמורה, כבה את כל המים דרך המונה והתקשר לחברת גלאי דליפות חירום שתוכל למצוא את המיקום המדויק של הנזילה ותייעץ לך בדרך הפעולה הטובה ביותר.

אם אתה מאבד את לחץ הדוד

מריח עובש, יש לך כתמים לחים או שקיבלת חשבון מים גבוה, אל תדאג, אנחנו יכולים לעזור לך לזהות את הנזילה ולתקן אותה בהקדם האפשרי. אם אינך בטוח היכן נזילת מים, אנא פנה ל- LeakDoctor לקבלת מידע נוסף. כספקית המובילה בענף איתור נזילות, Leake Doctor מספק את המידע העדכני ביותר כיצד למצוא סדקים וחורים במערכת הצנרת. השלב הבא הוא לבדוק אם ישנן סימני נזילות בהידוק בחדרך, אם אין כאלה, הדליפה עשויה להיות איפשהו בממטרות או במערכת ההשקיה. אם אתה חושב שיש לך דליפת מים באחת מהמערכות התברואתיות שלך, כמו הדוד או מד המים שלך, חזור לסעיף "קרא מד מים" כדי לאשר את הדליפה שלך. לתיקונים סניטריים, חשוב לפנות לחברת אינסטלציה יסודית ואכפתית, אשר שמה גילוי נזילות מים במקום הראשון.