You are currently viewing איך לבחור מזרון מומלץ לבית

איך לבחור מזרון מומלץ לבית

אם אתם בשוק אחר מזרן חדש ואינכם בטוחים היכן להתחיל, מידע זה יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם ומצעיכם בביתכם. לשם כך עליכם להגביל את בחירתכם למזרן שנראה הכי טוב לתנוחת השינה המועדפת עליכם ולאיזה סוג תמיכה אתם זקוקים. הבחירה במזרן בעוצמה בינונית תלויה בכמות הכוח שתרצו במזרן. מומחים שקלו את המלצותיהם למזרנים לכל הגילאים ולכל תחומי החיים, ויש להם כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתתחיל לקנות מזרן חדש.

ישני בטן זקוקים למוצקות ולמזרן יציב של 10 אינץ 'כדי למנוע את טבענתם. גב – ישנים נוחים יותר ויש להעדיף אותם כל עוד למזרן יש את התמיכה הדרושה, בעוד שישנים בצד נוטים להעדיף מזרני קצף זיכרון רכים יותר.

מזרן מוצק הוא מזרן טוב מכיוון שהוא שומר על גופך במצב בו יישור עמוד השדרה הוא מינימלי. מזרן בעוצמה בינונית הוא המזרן הטוב ביותר לכך, מכיוון שהוא מספק תמיכה למזרן מוצק יותר, אך גם בעל תחושה רכה ונעימה יותר.
למידע נוסף בנושא של חנות מזרונים ואיך לבחור מזרון מומלץ לבית ניתן לגשת לאתר vertex-il.co.il

אם אתם רוצים מזרן קצף אך מעדיפים לקנות מזרונים אורגניים או אם אין מזרני קצף זיכרון

עליכם לחפש אפשרויות לטקס. מזרן תומך עם אחיזה בינונית עד מוצקה מומלץ לאנשים הסובלים מכאבי גב, כאלו הסובלים מבעיות גב תחתון, וכן לחולי דלקת פרקים.

כנראה שאתה כבר יודע את גודל המזרן שאתה צריך, אך אל תשכח לקחת בחשבון את עובי המזרן. לפני שתחליטו על המזרן הנכון, מומלץ למצוא כיסוי מזרן בגודל מתאים. עיין במדריך השימוש שלנו לקבלת מזרן וחיפוש כיסויי המזרן הטובים ביותר.

אם גם אתם מחפשים מזרן חדש

הביטו בטכנולוגיה המתקדמת שתמפה את גופכם ותציע את המזרן המתאים ביותר עבורכם. זה נותן לך תמונה הרבה יותר מדויקת של גודל וצורת כיסוי המזרן שלך ומאפשר לך לצמצם את תחום הבחירה העצום בעת רכישת המזרן החדש שלך.

מיטות מים נוטות להיות בחירה טובה עבור ישנים בצד

מכיוון שהמתנות הטבעיות שלהם נוטות לא להקל על פצעי לחץ ומתח על הכתפיים והירכיים. הקפיצים הפנימיים של המזרן יכולים להיות טובים – מתאימים לכל סוג של מקום שינה, תלוי בחוזק הדגם. איזו תנוחת שינה הכי מתאימה למזרון שלך ואיזה תנוחת שינה הכי מתאימה לך? אילו מצבי שינה מתאימים ביותר למצעים שלך, כגון זה לצד זה, המיטה למעלה או המיטה למטה? מומחים טוענים שהפתרון הטוב ביותר לכאבי צד וצוואר הוא מיטות מים, אך מחקרים מראים כי למיטות מים יש השפעה רבה יותר על כאבי גב וצוואר מאשר מזרן קצף.

מזרן חדש יכול לעלות בין 100 לכמה אלפי יורו

אז וודאו שאתם בוחרים מזרן לפני שאתם קונים. מזרנים עם קפיצים פנימיים נחשבים לבחירה בעלות נמוכה, בעוד שאפשרויות קצף הזיכרון עשויות להיות זולות יותר ממזרנים עם קפיצים פנימיים. למי שמתקיים תקציב, מיטת מזרן מקצף זולה יותר ממיטת מים, אך לא טובה עבורך כמו מיטה חדשה. גפרורים יכולים לעלות בין כמה מאות פאונד לאלפי פאונד, ולחלקם הם יקרים פי שניים ממזרן מסורתי.

אז הקפד להשתמש בדירוג המזרנים שלנו כדי לבחור מזרן עמיד שיעמוד במבחן הזמן. אם אתה רואה מזרן קצף זיכרון באיכות נמוכה שמעניין אותך ואינו מציע אחריות לניסיון, הרחק ממנו.

רוב החברות דורשות ממך לישון זמן מסוים לפני שתחליט להחזיר את המזרן

מכיוון שהדבר נותן לגופך זמן להסתגל למזרן החדש. רוב החברות דורשות מכם גם לישון על מיטה בה יש מספר מסוים של שעות שינה לפני שתחליטו להחזיר את המזרנים, מכיוון שהדבר מעניק לגופכם זמן להסתגל למזרן חדש.

אתה לא צריך לקנות מיטה או מזרן חדשים רק בגלל שהמיטה הישנה שלך לא מחזיקה מעמד כל עוד המיטה החדשה

מכיוון שרכישת מזרן היא חוויה אישית מאוד, טקטהצ'יאן ממליץ לפרוש מזרנים שונים וללכת לחנות כדי לקבל מושג מה אתה אוהב לפני שאתה קונה באינטרנט. מרבית חנויות המזרנים והמיטות מאפשרות לכם לשכב על מזרן כדי לנסות זאת. אם ברצונכם למקסם את הסיכויים לקבל מזרון איכותי במחיר נמוך יותר, נסו חנות מזרנים. חפשו אם אתם רוצים לחסוך, מכיוון שחלק ממותגי המזרונים המקוונים מציעים חבילות מוזלות.

אם אתה אוהב לישון

חפש מזרן יציב שמרגיש יציב בינוני – יציב עד יציב, אך יציב מספיק בכדי למנוע מתיחת יתר של עמוד השדרה. אם אינכם יכולים להחליף את השדרוג של מזרן שחוק באמת, משטח המזרן יכול לספק תמיכה נוספת ולהפוך את המזרן המוצק למעט יותר נוח. אתה יכול להוציא עוד כמה שנים של נוחות מהמיטה שלך על ידי שכיבה על מזרן קטיפה ויפה – וכיסוי מזרן לא נוח ונוקשה. דאג להישאר על המזרן לפחות כמה חודשים כדי להעריך באמת מה נוח לך.