You are currently viewing האם ניתוח הגדלת חזה מסוכן?

האם ניתוח הגדלת חזה מסוכן?

מהי הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך ניתוח קוסמטי שמטרתו להגדיל את גודל השדיים. הוא משמש בדרך כלל כדי לשפר את המראה הפיזי של המטופל וניתן להשתמש בו גם לטיפול במצבים רפואיים מסוימים.

ניתוח הגדלת חזה אינו מסוכן כמו ניתוחים אחרים מכיוון שהוא אינו כרוך בפתיחת איברים פנימיים או הסרת רקמה כלשהי. זהו הליך בטוח יחסית, אך עדיין ישנם סיכונים הקשורים בו. סיכונים אלו כוללים זיהום ואסימטריה בגודל השד.

על פי האגודה האמריקאית לכירורגיה פלסטית אסתטית, בוצעו בסך הכל 311,000 ניתוחי הגדלת חזה בשנת 2016. מדובר בעלייה מ-279,000 הניתוחים שבוצעו ב-2015.

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך אשר מגדיל ומשפר את השדיים על ידי החדרת שתלים לרקמת השד. מטרת ניתוח זה היא לשפר את גודל וצורת השדיים. שתלי חזה מוחדרים דרך חתכים שנעשו סביב או מתחת לאזור הפטמה על גבי או מתחת לרקמת השד.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לבחור לעבור סוג זה של הליך כולל: חוסר שביעות רצון מהגודל והצורה הנוכחיים שלהם; לאחר הריון; בעקבות ירידה משמעותית במשקל; לאחר כריתת שד עקב טיפול בסרטן; או כחלק מניתוח לשינוי מין.

ההיסטוריה של ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים והנפוצים ביותר. ההליך הוא גם אחד השנויים במחלוקת, כאשר אנשים רבים רואים בו כמסוכן.

ההיסטוריה של ניתוח הגדלת חזה מתחילה בשנת 1889 כאשר ד"ר צ'ארלס-אדואר בראון-סקוארד הזריק תמצית פארתירואיד לשדיה של אישה בניסיון להצעיר את הדחף המיני שלה. זה היה המקרה המתועד הראשון של שימוש בהליך זה למטרות קוסמטיות. בשנת 1952, מנתח פלסטי בשם תומס קרונין יצר שתלי סיליקון בחזה והחדיר אותם לשדיה של אישה בניסיון לשחזר אותם לאחר שהוסרו עקב סרטן. מאז, יש ויכוחים רבים לגבי האם שתלי חזה בטוחים או לא, במיוחד מכיוון שהם נקשרו לתופעות לוואי חמורות כמו סרטן ומחלות אוטואימוניות כגון סקלרודרמה, לופוס אריתמטוזוס ודלקת מפרקים שגרונית.

ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח קוסמטי אשר מבוצע במטרה להגדיל את גודל השדיים. הגדלת החזה הכירורגית המתועדת הראשונה בוצעה בשנת 1909 על ידי ד"ר ג'י פרנק לידסטון, שהשתמש בזריקות פרפין כדי להגדיל את גודל השד.

ההיסטוריה של ניתוח הגדלת חזה – עבודת חזה, ניתוח פלסטי

מי מועמד טוב לניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך קוסמטי שמטרתו להגדיל את הגודל, הצורה והסימטריה של השדיים. זה לא טיפול לכל מצב רפואי.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים אם ניתוח הגדלת חזה מתאים לך, כמו גילך ומבנה הגוף שלך. המועמדות הטובות ביותר להגדלת חזה הן נשים שסיימו את גיל ההתבגרות והן בנות 18 לפחות. הם צריכים להיות גם במצב בריאותי גופני טוב, עם ציפיות ריאליות לגבי תוצאות הניתוח.

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך קוסמטי להגדלת גודל החזה. ניתוח זה מבוצע כדי לשפר את מראה השדיים של האישה וניתן לעשותו מסיבות רבות כולל:
למידע נוסף על https://beautynow.co.il/%d7%a0%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97%d7%99-%d7%97%d7%96%d7%94-%d7%90%d7%a1%d7%aa%d7%98%d7%99%d7%99%d7%9d/%d7%94%d7%92%d7%93%d7%9c%d7%aa-%d7%97%d7%96%d7%94/ כדאי לבקר באתר beautynow.co.il

להחזרת נפח השד לאחר ירידה במשקל או הריון

כדי לתקן אסימטריה

לשיפור הביטחון העצמי ודימוי הגוף

למטרות שחזור לאחר כריתת שד או פציעה.

הסיכונים הכרוכים בניתוח זה הם כדלקמן: זיהום, דימום, המטומה, דפלציה של השתל ואובדן תחושת הפטמה. כל עוד יש לך ציפיות מציאותיות לגבי התוצאה של הליך זה והרופא שלך ממליץ על כך, אז כנראה שאת מועמדת טובה לניתוח הגדלת חזה.

מהם הסוגים והגישות השונות לניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך קוסמטי הכולל הגדלה או שיפור של החזה. זה נעשה כדי לשפר את דימוי הגוף, ההערכה העצמית והאטרקטיביות המינית.

ניתוח הגדלת חזה יכול להתבצע בדרכים שונות, בהתאם למה שרוצים להשיג. ישנם שלושה סוגים עיקריים של שתלי חזה: ג'ל סיליקון, סליין וג'ל מלוכד. שתלי מלוחים ממולאים במי מלח סטריליים בעוד שתלי סיליקון ג'ל הם בעלי מעטפת סיליקון חיצונית ומרכז סיליקון נוזלי. שתלי ג'ל מלוכדים הם בעלי מעטפת ג'ל מלוכדת ללא מרכז נוזלי.

שתי הגישות העיקריות לניתוח הגדלת חזה הן מתחת לשריר או מעל לשריר (תת-בלוטה). לגישה התת-בלוטית יש יותר סיכונים מאשר לגישה מתחת לשריר אבל יש לה גם יותר יתרונות כמו צלקות פחות גלויות ושמירת צורה טובה יותר.

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך פופולרי שקיים כבר עשרות שנים. ישנם סוגים רבים ושונים של השתלות חזה וגישות לניתוח שיש לדון בהן לפני ביצוע ההליך.

סוגי שתלי חזה: סוג השתל הנפוץ ביותר הוא סיליקון, אותו ניתן למלא במי מלח או סיליקון ג'ל ליצירת מראה טבעי יותר. ישנם גם שתלים מלאים במי מלח, שיש להם פחות סיכון לסיבוכים מכיוון שהם אינם עשויים מסיליקון.

נגישות להגדלה: חיסרון אחד של ניתוח הגדלת חזה הוא שזה יכול להיות קשה עבור אנשים שחיים באזורים כפריים או מדינות ללא גישה רבה למנתחים ובתי חולים בעלי מוניטין טוב.