You are currently viewing פרסום בפייסבוק – צעדים שכל עסק חייב ליישם

פרסום בפייסבוק – צעדים שכל עסק חייב ליישם

פייסבוק מאפשרת לך למקם מודעות המפנות לאנשים המקושרים לפייסבוק ולעקוב אחר מודעות אלה בעזרת כלי ניתוח משלך, כגון Google Analytics. כאשר אתה יוצר מודעה, יש לך אפשרות לבחור דף חברה בפייסבוק או חשבון אינסטגרם להצגת המודעה שלך.
לפרטים נוספים בתחום של פרסום בפייסבוק ופרסום בפייסבוק – צעדים שכל עסק חייב ליישם ניתן לבדוק ב- yossilevi.co.il

 

יצירת מודעה מוצלחת

בתור בעל העסק או איש השיווק במשרד הפרסום, עליך להכיר את קהל היעד שלך ולהשתמש בכלי המיקוד של פייסבוק כדי להגיע אליו. עליך לבנות קהל של לקוחות קיימים ופוטנציאליים שלך בפייסבוק כדי לוודא שאתה מציג את המודעות שלך לאנשים בעלי תחומי עניין דומים. תוכל גם להשתמש במודעות דינאמיות כדי לחבר אנשים למוצרים שהם כנראה רוצים בחנות הפייסבוק שלך.

 

 דף פייסבוק לעסק שלכם

דף עסקי בפייסבוק הוא בהחלט צעד חשוב ליצירת קשר עם לקוחות ולבצע מכירות בצורה רחבה יותר.  דבר נוסף שיהיה נחמד יהיה להשתמש במודעות לקידום הדף והאירועים שלך בפייסבוק על ידי הצבת כפתורי "הפוך לאוהד". לאחר שבחרת את Engagement, תוכל לבחור אילו דפים תרצה ליצור קמפיין מודעות בפייסבוק.

כיצד ליצור מודעות בפייסבוק

כדי להשתמש ב- Facebook Ad Manager, עליך להיות בעל דף עסקי בפייסבוק ולמד כיצד להגדיר אותו. לאחר שיהיה לך הדף הרצוי, תוכל ליצור את מסע הפרסום שלך בפייסבוק ממנהל המודעות בפייסבוק או ממנהל עסקים.

אם עדיין לא יצרת קמפיין מודעות בפייסבוק, כעת תוכל להגדיר את חשבון המודעה שלך במנהל המודעות בפייסבוק. כשאתה נכנס ל- Ad Manager, תראה לוח מחוונים לביצועים עם הקמפיינים, המודעות וערכות המודעות שלך, כולל תוצאות הקמפיינים והמודעות שלך המוצבות מדף הפייסבוק שלך. צור אפשרות מודעה בדף הפייסבוק שלך כך שיהיו לך אפשרויות נוספות לקהל היעד ב- Ad Manager.

 

 

מנהל המודעות בפייסבוק

כמו רשתות מודעות רבות ברשתות החברתיות, מתוכנן תוך התחשבות במטרות הקמפיינים שלך. בקטע תכונת הקהלים של פייסבוק ב- Business Manager, תוכל ליצור רשימה של אנשים שאליהם ברצונך לפנות עם המודעות שלך. יש לך גם את היכולת לבחור קהל מותאם אישית – וזה מאפשר לך לפנות לאנשים בפייסבוק ממאגר המידע של החברה שלך, לעקוב אחר מבקרים בדפים שלך ולעקוב אחר פיקסלים המשמשים באפליקציות ובמשחקים שלך.

מודעות פייסבוק ממשיכות לתדלק את העסק שלך ככל שהוא גדל-בין אם אתה לוקח את הזמן ללמוד את העקרונות הבסיסיים של פרסום בפייסבוק, מגדיר את החשבון שלך או פותח קמפיין. בפוסט זה נספר לך הכל על מודעות פייסבוק שאתה צריך לדעת, כיצד להפעיל את מסע הפרסום שלך ומה למדנו מהניסיון שלנו. מותגים רבים ועסקים קטנים מעדיפים את עורך החשמל המסובך של מנהלי המודעות בפייסבוק, אך נשתמש במנהל המודעות ליצירת תהליך מודעה במדריך המודעות הזה בפייסבוק.

מודעות פייסבוק מסנג'ר נותנות גישה ל -1.3 מיליארד האנשים שמשתמשים מדי חודש במסנג'ר. מודעות פייסבוק רלוונטיות מתמיד אם ברצונך להגדיל את המודעות למותג, למשוך לקוחות חדשים ולהמיר משתמשים למטרות שלך. שילוב של דפי עסקים בפייסבוק באסטרטגיה השיווקית שלך היא דרך מודעת תקציב להגיע ליותר אנשים ומיליארד קהלים בפחות כסף.

Facebook Ad Manager

ב- Facebook Ad Manager, אפשרי ליצור מודעות תמונה ישירות בדף הפייסבוק שלך או בפוסטים מורחבים ואם אתה רוצה אפשרויות מיקוד מפורטות יותר אתה יכול ליצור אחת כזו באמצעות מנהל המודעות של Facebook. מודעות פייסבוק בתשלום מוצעות במכשירים ניידים ומאפשרות לך להציג עד חמש תמונות וסרטונים עליהם יכולים הלקוחות ללחוץ כדי לרכוש מוצר או שירות. השתמש באחד מכלי הווידאו החברתי ליצירת הסרטונים שלך או יצירת מצגות ומודעות וידאו באמצעות מנהל המודעות בפייסבוק.

מציאת הקהל הנכון

דיוק לקהל הנכון הוא קריטי להצלחת התהליך וככה  כספכם לא יבוזבז. מציאת הקהל הנכון היא קריטית לזכייה במסעות פרסום בפייסבוק, לכן עליך לבחור את המקום, הגיל והמגדר של קהל היעד שלך. כדי ליצור את מודעות הפייסבוק הטובות ביותר לעסק שלך, עליך להתרחק ממספר התווים, גודל התמונה ויעדי הקמפיין המומלצים. בדיקת גרסאות שונות של תמונות וסרטונים יצירתיים עם תמונות שונות ומסרים שונים כדי לגרום לאותו קהל לראות את מודעת הפייסבוק תביא תוצאות טובות יותר ותגדיל את המודעה לתוצאות מקסימליות בעלות נמוכה יותר.

זכור כי הדרך היעילה ביותר להוציא את התקציב שלך, היא לתזמן מודעות פייסבוק בתשלום ואם תחליט למקם את המודעות שלך ברשת, סביר יותר שהקהל שלך יהיה בפייסבוק. פייסבוק עוקבת אחר המרות, מה שהופך אותן למושלמות לקמפיינים לרימרקטינג, ומקל עליך ליצור קהל למודעות שלך. למרות שניתן להגדיל פוסטים, להקים קמפיינים פרסומיים ולהתקין מנהל מודעות עם פיקסלים בפייסבוק, אינך יודע אם מודעות אלו יעלו את המכירות באתר שלך.