You are currently viewing רפואה פרטית או ציבורית? איך בוחרים אורתופד מומחה מנתח?

רפואה פרטית או ציבורית? איך בוחרים אורתופד מומחה מנתח?

אורתופד מומחה מנתח הוא הכתובת למגוון של תופעות, בעיות ופגיעות החל מבעיות גנטיות, דרך בעיות מוטוריות כתוצאה מחבלה, עד לבעיות של התפתחות, טראומה וכמובן עולם הגריאטריה המופלא והעשיר לא מתקיים בלי אורתופד מומחה מנתח. פרופ' רונן דבי נמצא בשורת המומחים המובילים בתחומו והקליניקה מעניקה את הבית העוטף שכל מטופל זקוק לו.

במדינת ישראל בפרט, התקציבים אמנם דלים, אבל המודעות רבה וברוך השם הרפואה שלנו מפותחת, גם הציבורית ובטח ובטח שזו הפרטית.

אם ידכם אינה משגת בזאת, דעו שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר של אורתופד מומחה מנתח גם בכותלי בתי החולים הציבוריים. למעשה, בשם השקיפות והזכות הבסיסית לקבל החלטה שקולה, חשוב לדעת שהרופאים הם אותם הרופאים וכולם עושים רוטציות בין הסקטורים השונים בדרך זו או אחרת. כל הרופאים מקבלים הכשרה מעולה ואורתופד מומחה מנתח הוא אותו אורתופד מומחה מנתח בסקטור הציבורי בדיוק כמו בסקטור הציבורי. 

יחד עם זאת יש לרפואה הציבורית כמה מאפיינים שאי אפשר להתחרות איתם מה שמשאיר את הרפואה הציבורית לאכול אבק.

רפואה פרטית- שווה לשקול את זה

היום, מי שמנהל את כספיו בתבונה, נהנה מכיסוי מלא של חברת הביטוח בגין טיפול במסגרת הרפואה הפרטית וביטוחי קופות החולים המשלימות מכסות חלק ארי ומשמעותי מהעלות של טיפול, במקרים מסוימים גם אצל פרופ' רונן דבי.

למה רפואה פרטית טובה יותר?

בפשטות, בזכות השירות. החל מכל תהליך הקבלה וניהול תיק המטופל ועד לנימים הקטנים של ההליך הקליני והליווי הסיעודי שלו. לרפואה הפרטית יש את המשאבים להעניק טיפול ברמה גבוהה יותר בתמונה הגדולה וזה משמעותי מאד. זה משמעותי בהיבטים של חווית מטופל, זה משמעותי בהיבטים של חרדות והסתגלות וזה משמעותי בהיבטים של שיקום והחלמה.

הרפואה הפרטית היא אינטימית יותר, נגישה יותר ומאפשרת יותר, הן ברמת המרפאה והן ברמת הצוות הטיפולי. גם החוויה והמתקנים עצמם מתוחזקים יותר ובמקרים רבים גם חדישים ומתקדמים יותר גם הדברים הללו משפיעים באופן מהותי על הצלחת הטיפול גם בטווח הארוך.