You are currently viewing שמירה על תזונה נכונה בהריון

שמירה על תזונה נכונה בהריון

אכילת תזונה מאוזנת של חלבונים, שומנים בריאים ופחמימות חיונית לשמירה על משקל תקין במהלך ההריון. חשוב לאכול מזונות עשירים בחומרים מזינים שיעזרו לכם להעביר ויטמינים ומינרלים לתינוקכם. כדאי לאכול מזונות בריאים ועתירי תזונה, לא את ה"קלוריות הריקות" שנמצאות במשקאות מוגזים, ממתקים וקינוחים. התמקד באכילת מגוון מזונות בריאים ועתירי תזונה, לא כמה אתה אוכל.

תוכנית אכילה מאוזנת הכוללת מגוון מזונות יכולה לספק לנשים בריאות תזונה נאותה להריון. מומחים ממליצים שתזונת האם תכלול מגוון של מזונות ומשקאות בריאים המספקים לתינוק את רכיבי התזונה החיוניים הדרושים לגדילה והתפתחות.

אכילה בריאה במהלך ההריון כוללת קבלת מספיק חומרים מזינים עבורך ועבור תינוקך

כמו גם לדעת כמה לאכול. לדעת מה לאכול במהלך ההריון ישמור אותך ואת התינוק שלך בטוחים ובריאים. מה שאתה אוכל ושותה יכול להשפיע על בריאותו של תינוקך, אז הקפד לבחור את המזונות הטובים ביותר לפני הלידה.

הריון הוא כאשר אתה צריך לקחת את הבריאות שלך ברצינות ולחשוב היטב מה לאכול במהלך ההריון. אכילת תזונה בריאה במהלך ההריון חיונית לגדילה והתפתחות של תינוקך.

אין צורך בדיאטה מיוחדת

אך חשוב לאכול מגוון מזונות בכל יום כדי לקבל את האיזון התזונתי המתאים לך ולתינוקך. עדיף לקבל את הוויטמינים והמינרלים שלך מהמזונות שאת אוכלת, אבל במהלך ההריון, תצטרכי גם לקחת תוסף חומצה פולית כדי לוודא שאת מקבלת את כל מה שאת צריכה. ויטמינים טרום לידתיים רוב אבות המזון הנחוצים במהלך ההיריון חייבים להגיע ממזון, אך תוספי ויטמינים טרום לידתיים ממלאים תפקיד חשוב במילוי החסר.

תמיד חשוב לאכול מגוון מזונות במהלך היום כדי לוודא שאתה והתינוק שלך מקבלים את החומרים המזינים שהם צריכים. עלייה במשקל דרך קלה לענות על הצרכים התזונתיים שלך במהלך ההריון היא לאכול מגוון מזונות ממגוון קבוצות מזון בכל יום.

שמירה על עלייה בריאה במשקל במהלך ההריון חשובה לך ולתינוקך

כמה אתה צריך לעלות במשקל במהלך ההריון יהיה תלוי במשקל שלך כאשר נכנסת להריון. באופן כללי, אם המשקל שלך היה בטווח הנורמלי כשנכנסת להריון, אתה אמור לעלות 25 עד 35 פאונד. עם זאת, עלייה גדולה מדי או קטנה מדי במשקל עלולה ליצור בעיות במהלך ההריון הן לך והן עבור תינוקך.

אם היית במשקל תקין לפני ההריון

את צריכה לצרוך בממוצע כ-300 קלוריות נוספות ביום. שמירה על הריון בריא דורשת כ-300 קלוריות נוספות מדי יום. רוב הנשים זקוקות לכ-300-400 קלוריות נוספות ביום במהלך ההריון, אותן ניתן לספק על ידי אכילת ארוחה קטנה במיוחד או שני חטיפים קטנים ביום. אתה רוצה לאכול לפחות 300 קלוריות יותר ביום מהרגיל.

זוהי הגישה הטובה ביותר לאכילה בריאה במהלך ההריון ולכל החיים

אם אתה נופל לקטגוריה זו, איש מקצוע רשום בתחום הבריאות או דיאטן יכול לעזור לך לעקוב אחר ההנחיות הללו בצורה בריאה. שוחח עם הרופא שלך על חומרים מזינים, אכילת כמויות בריאות של מזון, וכאשר יש לך חששות תזונתיים.

כדאי גם להימנע ממזונות מסוימים מכיוון שהם לא בריאים או עלולים להיות מסוכנים לתינוקך

אם אינך מקפיד על תזונה מאוזנת, אתה עלול להיות בסיכון לסיבוכים כגון סוכרת הריון, אנמיה, דלקות בדרכי השתן, ותינוקך ייוולד עם מומים מולדים. אכילת דיאטת הרזיה במהלך ההריון עלולה להיות מסוכנת עבורך ועבור תינוקך, במיוחד מכיוון שמשטר ירידה במשקל יכול להגביל חומרים מזינים חשובים כגון ברזל, חומצה פולית וויטמינים ומינרלים חשובים אחרים.

תזונה מאוזנת

היא אידיאלית לכולם; עם זאת, חשוב לבצע שינויים תזונתיים במהלך ההריון כדי שיתאימו לצרכים הספציפיים שלך. אמנם אין תשובה חד-משמעית ומצבה של כל אישה שונה, אך ישנן מספר קווים מנחים שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי לעזור לך לאכול דיאטת הריון בריאה ולהבין מאילו מזונות ומשקאות עליך להימנע.

צעדים חשובים להריון בריא כוללים אכילת תזונה מאוזנת; להעלות את הכמות הנכונה של משקל; ליהנות מפעילות גופנית סדירה; קח קומפלקסים של ויטמינים ומינרלים לפי המלצת הרופא שלך; סירוב מאלכוהול

טבק וחומרים מזיקים אחרים. שמירה על אורח חיים בריא לאורך ההריון, לפני ואחרי הריון היא קריטית הן לתינוק והן לאם.

תזונה אכילת תזונה מזינה במהלך ההריון קשורה להתפתחות מוחית טובה ומשקל לידה בריא

ועשויה להפחית את הסיכון למומים מולדים רבים. תזונה מאוזנת גם תפחית את הסיכון לאנמיה וכן תסמיני הריון לא נעימים אחרים כמו עייפות ובחילות בוקר. תזונה בריאה ומאוזנת יכולה גם לסייע בהפחתת חלק מתסמיני ההריון, כמו בחילות ועצירות.

לפי ACOG

בנוסף לתזונה בריאה, נשים בהריון צריכות ליטול ויטמין טרום לידתי מדי יום כדי לקבל כמה רכיבים תזונתיים שקשה להשיג ממזון בלבד, כגון חומצה פולית וברזל. רוב הרופאים ממליצים לנשים הרות ליטול מדי יום תוספי ויטמינים ומינרלים לפני הלידה בנוסף לתזונה בריאה. זכור – ויטמינים טרום לידתיים או כל תוסף אחר צריכים להשלים רק תזונה בריאה במהלך ההריון. התפריטים הבאים לדוגמה יתנו לך מושג מה אישה בהריון צריכה לאכול בדרך כלל במהלך היום לתזונה בריאה.

מידע מפורט על בחירות מזון בריא וכמויות לכלול בארוחות ניתן למצוא גם בסעיף ההריון של USDA של selectmyplate.gov

במהלך ההריון, חשוב לדון ולנהל את המשקל והצרכים התזונתיים שלך עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך לעלות במשקל בקצב בריא במהלך ההריון.
עבור פרטים מורחבים בנושא של שמירה על תזונה נכונה בהריון ודיאטה מהירה באפשרותך לבקר ב- mkdiet.co.il

הצורך שלך בחומרים מזינים וקלוריות גבוה יותר מזה של נשים שנושאות תינוק. לכן, כאשר את בהריון, חשוב לך להגדיל את כמות המזונות שאת אוכלת עם רכיבי תזונה אלו.

רוב הנשים יכולות לספק את צרכיהן עם תזונה בריאה המכילה פירות

ירקות, דגנים מלאים וחלבונים. כדי לקבל את החומרים המזינים הדרושים לך, אתה צריך לאכול ממגוון קבוצות מזון, כולל פירות וירקות, לחמים ודגנים, מקורות חלבון ומוצרי חלב. במהלך ההריון, אתה יכול לקבל חומרים מזינים רבים ממקורות שונים או מקבוצות מזון כגון דגנים, חלבונים, ירקות, פירות ומוצרי חלב. את זקוקה לחומרים מזינים חשובים יותר ממה שהיית צריכה לפני ההריון.

בחירות מזון בריאות כל יום יכולות לעזור לך לתת לתינוק שלך את מה שהוא צריך

כדי לגדול. זה גם יוצר איזון בין קבלת מספיק חומרים מזינים לצמיחת ילדך לבין שמירה על משקל בריא עבורך ובריאות ילדך. תזונה פירושה הקפדה על תזונה בריאה ומאוזנת כדי שהגוף שלך יקבל את אבות המזון שהוא צריך. לתזונה תפקיד חשוב בשמירה על בריאות האמהות והילדים שלהן.